U zavisnosti od pozicije sajta na Google pretrazi zavisi i broj klikova.
Zaista pozicija donosi velike razlike bez obzira na sadržaj. Google pozicionira sajtove prema algoritmu koji se skoro svaki dan apdejtuje a glavni ili ‘core updates’ se dešavaju povremeno. Zbog toga dolazi do promjene u poziciji sajtova na pretrazi. Mnogi su faktori koji utiču na poziciju: kvalitet sadržaja, slike, naslovi, optimizacija stranice, linkovi ka stranici …
Uglavnom Google kaže kvalitet stranice!
U praksi CTR izgleda ovako:
Ovo je primjer jedne stranice u Crnoj Gori u posljednjih 7 dana za jednu ključnu riječ po raznim frazama. Veoma je teško odrediti ponašanje za istu ključnu riječ po različitom položaju na google pretrazi. Tu bi trebalo bar različita 3,4 sajta.
Domen je star preko 10godina, all in one SEO plugin, članak je već godinama unazad tu pri vrhu liste…
Da li i koji pretraživači nude najisplatljivije reklamiranje?